måndag 31 maj 2010

En retroklänning

Barn har så himla kul idéer. Jag tänkte börja laborera med mina barns idéer (och andra barns också om det är någon som vill vara med) och min symaskin. På den här sidan kan ni se resultaten.

Men den senaste övningen (andra provåket med nya maksinen) är fortfarande mest min egen (för Fräs-trion har ju knappast någon nostalgisk relation till 60- och 70-talsmönster, men det har jag!). Den råkade dessutom bli storlek 92 och inte 98 som den skulle ha blivit. Så om det är någon som är intresserad av en fodrad retroklänning i storlek 92 går det bra att höra av sig.




Minst 10% av allt jag säljer går alltid till barn som behöver det bättre. I år tänkte jag satsa på SOS barnbyar. Och det kanske blir 100% eftersom min omsättning är lite begränsad.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack snälla för den långa kommentaren på min blogg! Så otroligt roligt att kunna inspirera och ännu roligare att du dessutom hittat till sybloggsvärlden!

    Det ska bli skoj att se vad du skapar för alster framöver! Nu ska jag kika runt lite på din sida!

    SvaraRadera