måndag 9 april 2012

Grädde och trattkantareller

Det här känns som en riktig 70-talare. Och jag gillar den verkligen. Men så är ju 70-talet mitt årtionde. Årtiondet när jag föddes!

Tyget är en trikå som inte är så stretchig från Moods i New York. En gigantisk (såklart) tygaffär i tre våningar som det är lätt att bli förälskad/förhäxad i.

Det syns inte så bra på bilden men tyget är faktiskt off white och brunt. Ibland kan jag inte låta bli att fundera på var tex mönsterdesigners får sin inspiration ifrån. Så här kanske? tänkte jag idag när jag lagade lunch : ).

I övrigt:

Fåren ligger som stora feta påskägg men vill inte lamma just den här veckan



Den STORA trädgården

Köttbulle i solljus


Påskliljor i ett sprucket krus är ändå alltid påskliljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar