söndag 18 september 2011

Tofflor

Tror ni att Räven gillade min fin-fina kulpåse som kalaspresent? Nej, inte så värst. Han tyckte det blev mycket bättre med starwars-lego (!) eller åtminstone en 'bay blade'.



Jag tror jag måste frångå mitt barnfokus ett tag och göra lite saker till mig själv så att det åtminstone någon gång är någon som säger; Åååååååh vad bra, PRECIS vad jag önskat mig! HELT perfekt.
Alltså; ett par tofflor i mamma-storlek. Ååååååh vad bra, PRECIS vad jag har önskat mig! : ) Mönster: Garnstudio
Garn: Alpaca, ull från Drops + något vitt bommulsgarn



Och så lite trädgårdsbilderJordärtskockan blommar fortfarande




...och nävan



...och fjärilsbusken, som gör skäl för sitt namn,

Veronica,



och ringblomma.

1 kommentar:

  1. Åh de är jättefina! Gillar verkligen de runda knapparna/pärlorna. Jag som har massor med blå alpaca hemma just nu måste börja virka ett par till mig och dottern ikväll.

    SvaraRadera