tisdag 31 januari 2012

Fullkornsspaghetti!

Har blivit lite mycket tårtor och bakelser här på sistone. Och det är ju inte så modernt. Fullkornsspaghetti ska det vara! Så här kommer lite retroelefanter. Tänkte att jag skulle lära mig något nytt också. Som att klippa bort bakgrunden på bilden. Mitt golv är ju kanske inte alltid det som främst framhäver en textilkreation... Hittade gratis-programmet GIMP på nätet. Men man får väl säga att mitt experiment gick SÅDÄR. Idén är nog bra men jag tror jag behöver lite övning.

Färgerna på bilden gör inte heller tröjorna rättvisa. Egentligen är den gröna limegrön. Inte trappuppgångsgrön som det ser ut här. Men så kan det gå om solen inte skiner när det är fotosession. Och det är minst en vecka tills man är hemma i dagsljus igen. Bu för vintermörker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar